Pokoje zagadek
- Ilość graczy: 2-5
- Czas gry: 60 minut
- Cena: 129-169 zł
- Poziom trudności: 7/10
-
Fabuła
Znalazłeś się w środku słynnej afery szpiegowskiej z czasów PRL. Jak to się stało? Miejsce do którego trafiłeś, to prawdopodobnie baza najbardziej niebezpiecznego szpiega SB. Jak to możliwe? Przecież to wygląda na miejsce spokojnego życia starszego Pana... . Już wkrótce przekonasz się jednak, że to co zobaczyłeś było tylko iluzją, a gra dopiero się rozpoczyna. Masz tylko 60 minut, aby odkryć i wykraść tajemnice agenta oraz uciec z bazy. Po tym czasie agent wróci, a wtedy Wy zostaniecie tam na zawsze.... .
- Ilość graczy: 2-5
- Czas gry: 60 minut
- Cena: 129-169 zł
- Poziom trudności: 7/10
-
Fabuła
Stało się. Twoje życie wyglądało całkowicie zwyczajnie, wydawało się że nie masz wrogów i niczym szczególnym się nie wyróżniasz. Jednak tym razem będzie inaczej. Obudziłeś się w strasznym miejscu, uwięziony i przerażony. Jesteś elementem w grze psychopaty, który przygotował dla Ciebie niebezpieczną grę, pełną pułapek. Musisz być od niego sprytniejszy i bardzo ostrożny, jeśli chcesz przeżyć... . Oprawca dał Wam tylko 60 minut, które musicie dobrze wykorzystać, bo tylko współpracując ze sobą, zdołacie przeżyć.
- Ilość graczy: 2-5
- Czas gry: 60 minut
- Cena: 129-169 zł
- Poziom trudności: 7/10
-
Fabuła
Trafiliście do miejsca w którym około 400 lat temu zostało założone laboratorium do prowadzenia zakazanych i tajnych eksperymentów przez alchemika Johana Konrada Dippela. Jedni mówili, że starzec postradał zmysły, inni że zajmuje się czarną magią. Nadszedł czas aby poznać jego sekrety i odnaleźć eliksir, którego nie zdążył wykorzystać we własnych, niejasnych celach... ..Tylko ludzie o konkretnym IQ mogą tego dokonać. Czy podejmiesz wyzwanie?